I've got you babe

Den här dagen har överlag varit helt okej.
Har gråtit av oro men sedan av lycka. Skönt att det inte var tvärtom!

Runt 14tiden kom mammas pappa med våra datorer, -YES!
Äntligen kan jag slösa bort hundratals timmar på internet som på de gamla goda tiderna, haha.
Nej, ska försöka skärpa mig nu om det är möjligt, saknar ju den där självdiciplinen som vissa andra är priviligierade med.

Sedan har mamma och jag varit och handlat, bland annat det som behövs till en lyckad tacomiddag.
(Vilket påminner mig om att min bror tog med sig colan in till hans rum. Måste. Ha.)
Hursomhelst så var jag otroligt hungrig, misstänker att det berodde på att jag inte ätit på hela dagen.
Vet inte varför jag inte hade gjort det, det hade liksom bara inte blivit av.
Gott var det ialla fall!

Alldeles strax ska mami och jag se Körslaget och jag måste säga att det faktiskt är ett helt okej program ändå,
med all positiv energi och glädje som smittar av sig.
Måste därför bege mig ut till köket, -hälla chipsen i en skål och hämta colan från brorsan. Viktiga grejer det här! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0