Keep me watered

Somnade till friends* inatt vilket inte är alltför ovanligt. Var väldigt trött så jag varken såg eller avlyssnade ett helt avsnitt vad jag kan minnas.
Vaknade kring 9.30 och tänkte att det nog var bäst att ta sig ur sängen, men det var inte riktigt tillåtet för katten var på goshumör. När jag tillslut tagit mig upp så fick reda på att vaccineringen blivit uppskjuten så nu är jag väldigt layed back i pyjamas och ska snart dricka upp den där colan som är kvar sedan igår.

Men jag måste plugga idag. Har så mycket att göra så jag vet inte vart jag ska ta vägen..
Berättade igår om min brist på självdiciplin.. Vart kan man köpa sådant? Ni vet, ett hg för 8,90?



* Inget fan av dansband, men jag älskar TV-serien f.r.i.e.n.d.s. Vill ju inte att några onödiga missförstånd ska uppenbaras ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0