MAD WORLD

Har läst en hel del om det som pågått i en källare i Österrike.
Jag är mållös, jag kan inte för något i världen förstå hur något sådant här kan hända.
Inte förvånar det mig att det går rent praktiskt men hur kan en människa med
fungerande hjärna begå brott som dessa?
Jag skiter fullständigt i om en 14åring snattar från affären i hörnet. Visst är det fel måhända men det skulle knappast förpesta någons liv.
Det är annat än det man nu kan läsa om i kvällstidningarna eller se på nyheterna.
Det här är så otroligt jävla sjukt att jag bara vill skrika, och den starka avsmak jag känner är absolut ingenting i jämförelse med vad Elisabeth och de sex barnen hon har tillsammans med sin egen pappa förmodligen känner just nu.
Det är fullkomligt ofattbart. Samtidigt som den här världen är så vacker, är den även på många sätt för alltför många en outhärdlig plats att leva på.


Kommentarer
Postat av: Charles

Men shit kan man bli mer överpretentiös än dig. Gå och dra något gammalt över dig. Omotiverad ord onani.

2008-06-10 @ 16:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0