Just do it

Idag blev bloggen fixad och jag är helnöjd. Tack så mycket för hjälpen!



Mamma och jag har tvättat, handlat och haft oss. Det har regnat nästan
hela dagen vilket har varit väldigt skönt. Har sett film och lyssnat på
musik jag tycker om (naturligtvis har jag skrålat med).
Just nu njuter jag av kvällen. Det enda som stör är en förbannad fluga
som verkar tycka att det är väldigt underhållande att surra runt mitt huvud.
Jag delar inte den uppskattningen alls så jag sitter och viftar med
händerna emellanåt.

Börjar känna ett starkare behov av att göra någonting kreativt som
att filma eller göra musik. Kan ingenting när det gäller att göra musik
och jag har nog ingen speciellt bra röst men jag liksom.. VILL. Jag vill
göra det ändå, bara för att få ägna mig åt det en tid. Mitt filmintresse
har funnits i många år och jag har haft flera idéer att göra någonting utav.
Tyvärr är jag expert på att komma av mig för att sedan glömma projektet helt.
Är jag också mycket bra på att dra ut på saker och ting och kommer lätt på
andra saker att göra istället.
Men nu känner jag ialla fall att jag måste ta och göra något och att viljan
finns där är en bra start.

Hoppas det leder någonstans också:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0