Det ekar därinne

Fortfarande i Järna.
Har spejat lite på solförmörkelsen och druckit av colan som jag inte
tog en enda droppe av igår för jag hade ont i magen.
Sedan började det regna och dundra därute så jag har hållt mig
inne hos Linus hela dagen.

Känner mig allmänt ful idag men.. det får jag leva med.
Stängde av mobilen för att spara på batterierna men det
är väl läge att sätta på den snart om någon ska kunna
få tag på mig, och med någon så menar jag mamma.

Det jag vill är att vara med Linus, men han vill inte åka
så mycket tåg nu vilket jag mycket väl har förståelse för.
Får se hur jag gör, om jag åker hem eller stannar här.
Vill gärna hem för att träffa mamma, vi har inte setts på ett
tag nu.
Nummer två på listan är MAT. Jag är just nu förbaskat hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0