"Does it hurt when you do that? Don't do that"

Snart börjar skolan igen och det är inget jag direkt längtar
efter. Ska försöka njuta av de 10 dagarna som återstår så
mycket jag bara kan, men måste även plugga lite.

Ska ta mig till husvagnen hade jag tänkt och
joina Linus som just nu power-napar his ass off x)
Innan det ska jag dock ta en liten sväng förbi den där
chokladblomman som tro det eller ej luktar, -choklad.

Senare ikväll ska vi förmodligen se The Love Guru,
en riktigt rolig film om man är ett fan av Mike Myers-humor
vilket Linus och jag råkar vara. Till det myser vi med
chips, choklad och läsk.
Måste säga att jag är supernöjd med det här lovet!
Har verkligen fått koppla av mestadels.. Men det känns
som att lovet borde förlängas ytterligare några veckor
(månader) för jag börjar redan stressa upp mig på
nytt. Det är som det ska vara antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0