Dude, what's the plan?

DA PLAN
Öh jag vet inte.
Tänkte ta en dusch först och främst.

And then? 
Hitta något bekvämt att ha på mig men därefter vet jag inte riktigt vad jag ska göra.

And then?
Jo, när jag tänker efter så har jag ju fått uppdraget att dammsuga
och skura hallen, men det går hyfsat fort.

And theeen....?
Jag vet faktiskt inte.

AND THEN?!
Ehh ok. Det är ju lördag idag så man kanske ska leta rätt på fest?

And then?
Ok, käft.

Jag vet inte riktigt alltså. Vill umgås med fastern som jag nämnde i tidigare
inlägg.. men jag vill också vara med Linus så om han kommer in mot stan
så ska jag lätt vara med honom. Sen så är det ju inga problem
att vara med både Linus och Maria samtidigt, så det problemet är inget
problem.

First things first! Innan duschen ska jag inleda eftermiddagen med frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0