En blev sju... hittills

Linus och hans pappa skulle upp till den lokala pizzerian/krogen och se en trubadur.
Till det skulle de dricka en öl. En. Haha, inte lätt att hålla sig till så lite när man
annars lider av maltbrist, right? Linus ringde mig nyss och talade glatt om
sin trevliga kväll med sin pappa. Skulle själv vilja vara där, tycker om dom båda
och jag skulle nog ha riktigt kul!
Men jag är hemma och ser på film istället och det är inte fy skam det heller.
Ser på Forgetting Sarah Marshall som är någon lätt komedi, precis vad jag behöver
just nu. Till middag åt jag pizza och till det drack jag cola.
För att sammanfatta hela dagen så blev den ändå heeelt okej!
Det var en ladda-batterierna-dag och de är väldigt viktiga.
Men efter denna dag är jag ute efter att något ska hända. Om jag inte var så
förbannat pank skulle jag dragit ut och dansat för längesedan, saknar verkligen det.

På måndag ska jag på anställningsintervju. Skäms lite för att skriva var eftersom Sarah
förmodligen kommer läsa detta. Men hursomhelst så är det McDonald's på Hornsgatan!
Det skulle vara perfekt om jag fick jobbet eftersom skolan ligger på samma gata
och för att jag verkligen, mer än någonsin, behöver ett jobb.
Måste så fort som möjligt håva in pengar till Londonresan och en eventuell Parisresa.
Dessutom vill jag leva här också helst och eftersom allt kostar så känns det
nödvändigt.
Jobbar då och då inom hemtjänsten men det är dags att pröva på något nytt.



Något jag ännu en gång kommit fram till är för övrigt att jag vill göra film.
Har flera gånger tänkt dra fram filmkameran och filma när jag dansar på något
mystiskt vis för att sedan redigera och göra.. något utav det.
Inget speciellt, men något att börja med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0