K o m i g e n

Nog för att gårdagen var seg men denna dag är något värre
på den fronten. Har degat hela dagen, inte gjort någonting.
Skulle ju fixa hallen men den sysslan har jag fortfarande
framför mig.
Har duschat och ätit litegrann men det är DET.
Sen har jag suttit i timmar framför datorn och även sett
några Family Guy-avsnitt men det var inte det jag hade tänkt
mig av denna dag.

Men nu ska jag sätta igång och dammsuga ialla fall.
Ska höjja volymen och lyssna på Bugsy Malone-soundtracket,
riktigt schysst att ha i bakgrunden.
Det enda jag måste göra innan är att gosa lite med Frasse.
Han tar alla chanser han får att hoppa upp och sätta sig på
mina axlar. Åh.. han är go han:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0