När man talar om trollen

... Ganska så precis efter jag avslutat föregående inlägg ringde
chefen och eftersom jag varit på semester och inte jobbat på
typ en vecka så kände jag mig tvungen att ta på mig lite jobb imorgon,
12-16. Fyra timmar låter inte så mycket men när man väl är där känns
det som ungefär som dubbelt så länge.

Räknade ut hur mycket jag kommer få för de där timmarna och
svaret blev 302 kr.
302!! Det är ingenting för det jag gör!!
Det avgör det, när denna månad är slut så räcker det.
Jag vill inte vara med längre, men jag måste ha lite pengar

med mig till London i slutet av oktober.

Så jag kanske jobbar i september också..


Har fått tillbaka 1000 på skatten förresten, det var en bra nyhet!


Kommentarer
Postat av: Louie

Oooh du ska till London! Jag var där förr förra veckan. Kan tipsa dig om bästa fish n chips haket! Var bara där tre dar men käkade där två ggr för det va så smarrigt:)

2008-08-18 @ 17:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0