Skövdebilder


Jörgen, Linus, hans mamma och jag (och Bix) tog oss till Skövdes skogar
och letade efter kantareller. Vi fann en del faktiskt och det smakade SÅ gott!
Den här bilden är så rolig för man kan lätt tro att det är något som Linus tycker
är hur kul som helst, men helst ville han stanna hemma. :)
Men han tyckte om det då han hittade sådana där guldställen.


Vad kan jag säga? Det vattnas i munnen på mig.


Fin natur.


Bilderna ovan är föreställer en och samma växt som jag tyvärr inte
minns namnet på just nu. Den är jättefin men samtidigt väldigt giftig.


I Linus mammas (Eva) och Jörgens trädgård fanns det gott om färgglada
blommor som jag var ute och fotade när jag inte hade något annat att
göra.




Det här är en chokladblomma som luktar lakrits. Nej, den luktar faktiskt
choklad tro det eller ej! Tycker den är hemskt fin också!










Här är Silverfallen som jag tidigare nämnt.





Klätterapan himself! Var både stolt och orolig.

Han kan han!

Sigge!

Min fiiina älskling!



Kommentarer
Postat av: Louie

Det här börjar utvecklas till min favoritblogg. Rolig text och urfina bilder! det ser ut som du använder en sån där stor svart kamera:P

2008-08-31 @ 15:30:30
Postat av: Bettan

Åh shit vad vackra kort!! Du kan ju det där! :D

Såg läskigt ut när Linus klättrade men kantarellerna såg ju galet goda ut! Vattenfallet var riktigt vackert!

2008-09-01 @ 10:33:31
URL: http://starathena.blogg.se/
Postat av: kajsa

Bilden där han skuttar fram är ju sjukt söt!

2008-09-01 @ 22:41:44
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0