Flow

Igår var tredje dagen som medarbetare på McDonald's och
det kändes som att jag har bättre koll på det mesta nu, men
det finns fortfarande det som jag inte kan än så länge och
det har med kassan och dess knappar att göra. Det löser sig
tids nog.
Senare på kvällen var det fest hos Bettan och Simon och jag hade
verkligen jättetrevligt. Det blev en och en halv öl för min del.
PLUS Rosa pantern. Minns inte exakt vad den innehöll men
jag fick smaka av Bettans drink och då sa hon att jag kunde
få resten av det som fanns kvar, jätteschysst, den smakade
verkligen godis! Oturligt nog lyckades Bettan välta ner glaset
från bordet så hela drinken spred sig över golvet.
Eller.. det kanske var tur för Bettan gjorde i ordning en helt ny
till mig då.
Vi var inte där så länge. Egentligen hade vi tänkt att sova kvar
tills idag men vi begav oss istället till stationen för att sedan
ta oss hem till Linus och väl där gjorde vi varsin toast, Mmm.

Idag är en helt ny dag! Vi ska ganska snart åka till Linus farmor
där vi ska på middag eller något. Snacka om att jag ser fram emot
det!
Tyvärr kan jag inte stanna alltför länge för jag vill verkligen träffa
besöket från Frankrike. Pappas biologiska pappa är här med sin
fru i några dagar. Vill hinna säga hej till dom innan de åker tillbaka
till Frankrike och eftersom jag jobbar imorgon har jag bara idag på
mig.

Kommentarer
Postat av: Malin/Nabbe

Jag jobbade på clock i(en hamburgerresturang från förr i tiden hehe:=))två veckor. Det var svettigt #puh# Ha det bäst!

2008-08-11 @ 22:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0