Nostalgitripp

Ja, vad kan jag säga? Vi skrattade hur mycket som helst
när vi såg filmen så den får flera plus av mig!

Nu så målar Linus och jag... jag sitter här.
Men det är inte fy skam inte:)
Det är jag som bossar och bestämmer
över youtube just nu så för tillfället är det Air
som lyssnas på. Innan blev det Gnarls Barkley,
Damian Marley, Senior Junior och typ.. Hm..
ajuste, Crazy Town! Och i och med den sistnämnda
började jag tänka tillbaka på min NRJ-period.

Nu måste jag sluta upp här, vi ska se Shrek 3!

Over and out/ Power-up-POW

Kommentarer
Postat av: Malin/Nabbe

Hittade din sida:=)

Snygg design!Bra jobbat:)

Kom snart hem till oss! Vi saknar dig (er såklart)!

Hörs, har nytt mobilnr mojsimojsi har nog det

Kram Malin o Nabbe:))

2008-08-07 @ 12:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0