JAG GJORDE DET!!

Sa upp mig på jobbet idag!:D Jag är så stolt över mig själv.

Var så glad att jag på bussen var tvungen att berätta
det för han som satt bredvid mig.
"Ursäkta?"
"Mm?"
"Nu säger jag det till dig bara för att du sitter närmast men
jag måste bara säga att jag är så glad!"
"Jaha, vad kul! Varför det då?"
"Jag sa upp mig på jobbet!" (bubbelfnitter)
"High five!"

Vi pratade under bussresan tills vi kom till västerbron,
då han steg av.
Vi utbytte inga nummer, inga mailadresser eller
liknande, men det var inte heller det som var grejen.
Jag uppskattar sådana stunder då två främlingar
frivilligt delar med sig av sin tid på ett roligt sätt.
Han skattade både åt och med mig så hans
resa på ca tre minuter blev nog lite roligare
än vad den kunde ha varit och det bjuder jag på!


Kommentarer
Postat av: Malin/Nabbe

Den var bra:)

Kram!

2008-08-17 @ 21:05:56
Postat av: Sarah

du är så fin

2008-08-19 @ 15:55:13
URL: http://lostdetective.blogg.se/
Postat av: ?

Gud vad kul! Du är en sådan rar människa!

2008-08-19 @ 17:24:15
Postat av: Elli

Du är ju underbar!

2008-09-22 @ 16:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0