Ett plus ett

Snurrar runt lite då och då och betraktar Linus som fortfarande ligger
och sover. Fem månader nu. Det var fem månader sedan då vi träffades
för första gången och det har inte gått en enda dag då vi inte har hörts av.
152 dagar har vi varit tillsammans och för mig är det en lång tid, men
samtidigt känns det som att vi precis har blivit tillsammans vilket gör att
jag fortfarande är upp-över-öronen förälskad.
Jag är så lycklig! Funderar på om jag ska väcka honom men.. nej, jag
får väl vänta. Men om han inte har vaknat innan 12:30 så får han skylla sig
själv!

Ska kanske ta mig in till stan sen och träffa min faster som stannar kvar
i Sverige en vecka till innan hon åker tillbaka till Frankrike.
Tycker verkligen om henne! Hennes bästa vän som bor här i stan
brukar åka och hälsa på och nästa gång så hänger jag på!
I 18års-present fick jag utav min gudmor en valfri Europaresa så
jag kommer inte behöva oroa mig över flygbiljetterna och väl
i Paris kommer vi bo hos min faster så det är nice!

I oktober ska mamma, Leopold, Linus och jag till London dessutom.
Det ska bli jättekul!

Nu tog skrivartiden slut.. ska ut och titta på solförmörkelsen och hälsa
min nyvakna Linus en god... dag blir det nu:)
FEM MÅNADER! Wow:D <3

Kommentarer
Postat av: Bettan

Grattis!!!!

Fasiken va tiden går fort! Om 2 veckor firar Simon och jag ett halvår <3

2008-08-01 @ 13:36:22
URL: http://starathena.blogg.se/
Postat av: mom

Men jag då?

Ska jag sitta hemma själv med pariskusinen???

2008-08-01 @ 15:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0