You're hired!

Jag vaknade och precis då ringde mobilen. Linus som var
uppe på fötter gav mig den och jag svarade.
Det var Fredrik från McDonald's som frågade mig om jag
fortfarande var intresserad vilket jag sa att
var och därefter sa han att jag hade fått jobbet.
Så det känns bra! Ska börja redan klockan 9:00 på
torsdag och ska jobba fram tills på lördag.

Tack för goda nyheter!

Så min vecka ser ut på följande sätt:
Jobbar torsdag till lördag och på kvällen drar vi till Bettan och Simon
på fest. Sedan har jag något jättekul att se fram emot på söndag:D
Det blir middag hos Linus farmor Gittan, hihiiii^.^
En überbra farmor, tycker megamycket om henne!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Åh va bra det låter med "Bettan och Simon" :D Jag får pirr i kroppen när jag läser det. Egentligen har ju inget förändrats eftersom han faktiskt bott där sen vi började träffas men det känns ändå stort på nåt sätt. Mer på riktigt nu :)

Ska bli hur lovely som helst att få träffa er på lördag! :) Säg till om ni behöver nåt i spritväg ^^

2008-08-05 @ 16:42:38
URL: http://starathena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0