Bortom allt glitter och glamour

Jag vet en familj där mannen och pappan bara har tre
månader kvar att leva. Snacka om att jag har det bra
egentligen. Riktigt bra.
Sådant här får en verkligen att inse hur sjukt lyxigt man
lever, trots ekonomiska svårigheter (som jag säkerligen
lär klaga vidare om. Skäms på mig) och liknande.

Att veta att ens pappa inte kommer finnas till länge till
måste vara något av det svåraste man kan vara med om.
Fyfan.. och överallt spekuleras det om hur det nya året
ska komma att bli..

Försökte tänka ut en fin liten övergång till något annat
ämne men det är nog ganska omöjligt.
Hoppar över punkten.


-
Har på mig nyårsklänningen som glittrar mer än någonting
annat ungefär. Köpte den för 300 (299) på SOUK, znice.
Nej kan inte fortsätta skriva mer.. inte nu.
Men Gott nytt år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0