Low batteries

Snacka seg dag, är verkligen trött.. Börjar engelskan 14:40 och
det kommer bli så himla tråkigt. Wow, vilken positiv inställning!
Nejmen.. jag har verkligen försökt att göra bra ifrån mig men
det är så förbannat tråkigt. Åker hellre till London eller något
och lär mig det jag behöver lära mig, -där.

Man skulle säkert kunna göra kursen mycket roligare,
men då föreslår jag att vi dissar boken vi har nu för den
är så booooring (se jag kan!).

Gäspar nonstop och jag lär inte sluta med det nu.
När jag slutar ska jag skriva ut lite powerpoints om
jag kommer ihåg och sen är det bara att dra hemåt och
plugga. Mm.. man kanske skulle ta sig en powernap också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0