Minus till plus till..?

Det enda bra med låga förväntningar är att man lätt kan överraskas
på ett positivt sätt.
Det var.. helt okej på engelskan. Sista lektionen med en rolig lärare,
det är så himla synd. Inget emot biträdande rektorn P men
vikarien vi har haft har varit så.. sKojJiG! Väldigt glad och snäll hela
tiden, samt att hon delar åsikten om läroboken(att den är knasig, på
ett negativt sätt alltså).

Nu är jag dödens dödshungrig och ska väl hem och typ.. äta.

Just nu känner jag mig ganska.. blank, platt, neutral.



Kommentarer
Postat av: a

a eller hur, jag gillar henne. tänk om vi aldrig mer ser henne :/ det är j lite sorgligt. vi får bjuda in henne på studentavslutningen :)

puss :*

2008-12-04 @ 20:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0