Pihlis på söndag!

Luciatåget var jättefint måste jag säga innan jag glömmer det.
Trodde det skulle vara stifft och typiskt traditionellt och det var det
väl till viss(liten) del men samtidigt var det väldigt fint och jag ville
inte att det skulle ta slut. Det är väl ändå ett bra betyg?

Nu är jag hemma hos papi. Tycker egentligen att jag borde trilla av
stolen av trötthet men det kommer väl senare.
Vi ska äta god mat snart och sedan är det Idol-finalen som gäller
vilket kommer bli mysigt.

Imorgon ska jag försöka plugga en del och därefter har jag inga
direkta planer, vet inte om jag ska skaffa mig några heller.
Men på söndag blir det middag hos farmor och farfar och vid
21:00tiden ska Amelie, Hanna och jag till Berns och se Pihlis som
är förband till Yael Naim. Vi står på gästlistan så vi slipper betala
250:- vilket är hur skönt som helst, gratis är gott som fan!

Kommentarer
Postat av: Hannah

halow pow kul med konsert på söndag :D trots att jag inte ens riktigt vet vem det är som spelar men whatever ^^ hoppas man är frisk tills dess bara =/ vill inte missa!

nu vet du att jag har en blogg också..

puss och kram

2008-12-13 @ 15:07:21
URL: http://honeypot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0