Snart kokar det över

Idag har jag gjort något som jag tycker är väldigt bra men samtidigt
raka motsatsen.
Har börjat gå på historia c-lektionerna. Lite puckat med tanke på hur
mycket jag har på mina axlar just nu. Känns verkligen inte som att jag
har någon mer tid för något annat än det jag redan har.
Så jullovet lär inte ge så mycket tid till att vila eller ta det lugnt på även
om jag kommer inbilla mig det ändå.
En liten fundering är att.. om jag lyckas komma igen historiakursen
och hålla mig på rätt spår så kan jag ju dissa engelskan som är så
fruktansvärt tråkig.
Engelska kan jag lära mig i London, right? Haha.. ingen aning om hur
det blir med mina drömplaner gällande det men det är definitivt ett
alternativ.

Alltså.
På lovet ska jag på något sätt lyckas kombinera jobb, plugga, "nöje"
och vila.
Det ska lösa sig, med pluggerierna alltså. Det måste det, ska börja
redan nu när jag är klar med detta.
Hungrig som attan bara, men det löser sig nog med. Tids nog!

Ska greja det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0