Something for the weekend

Ibland lyckas man inbilla sig att man har all tid i världen.
På ett eller annat sätt kommer det dock fram att, nej det
har man inte. Men visst har den här kvällen varit ovanligt
lång, eller är det bara jag? Nice som fan!

Något jag totalmissat är att det är den fjärde december
idag. Eller.. det visste jag ju men jag har inte för något
i världen insett att det är den FEMTE imorgon.
Så jävla clever.
Hursomhelst, det är tydligen fredag imorgon dessutom,
om det är någon mer som har trott något annat även fast
den vet att det är torsdag idag.
Det betyder att det jag ville gå på som jag trodde var på
lördag i själva verket är imorgon. Ska jag dra på det?
Har jag råd? Ska jag skita i om jag inte har det och ha kul
ändå? Alla dessa världsfrågor tar kål på mig, jag måste
fundera en stund. Till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0