Dagens färg var väldigt grå

Några youtubeprylar vi fick se under avslutningen i aulan:

Det är förstås fullproppat med miljarder internskämt så det kanske
inte verkar så otroligt roligt, men det var det kan jag säga.
Ständigt soundtrack till dessa klipp var därför en aula fylld med
klingande skratt, - och någon som tyckte det var roligt att säga
"youtube" hela tiden.

När jag lämnade skolbyggnaden såg jag massa lärare stå i köket,
iklädda olika förkläden. De är så söta allihopa.


Idag då?
Har varit en skum dag. Mest typ.. ASjobbig, men tack vare Linnéa vid
min sida så gick det ändå ganska bra.
Den första tanten älskade mig och det var verkligen roligt.
Efter det var det dock att bege sig till himlans Fredhäll som är ett
supertrist ställe. På somrarna är det okej men idag blåste det så
inihelvete mycket. Har svårt att andas då på riktigt vilket inte är det
roligaste. Regn och rusk är inte heller så skoj. Hoppas på fint väder
imorgon då jag ska tillbaka dit för att städa och tvätta hos en dam.

Det stora pluset med det där stället idag var en sprudlande glad tant
som var så söt, så söt. Hon tackade oss för att vi fanns och hela
grejen.
Intressant hur människor kan vara så olika.
En annan vi var hos idag var motsatsen till karismatisk och underbar,
men det var inte konstigt. Inte så jävla kul att vara så gott som döv.
Det var en riktig utmaning, hon och jag kunde inte kommunicera med
varandra för fem öre. Hon kunde verkligen inte höra vad jag sa, hur
mycket jag än höjde rösten. Tur att Linnéa var där.
Nu är jag dödstrött(sedan länge), ska strax gå och lägga mig.

Iiih... ska jobba imorgon också. Själv (=tråååkigt).
Men sedan är det jul.
Synd att jag verkligen inte ser fram emot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0