Startar på plus ialla fall

Nu är man uppe då. Ska in i duschen och vakna till lite tänkte
jag.
Något som gjorde mig väldigt glad alldeles nyss var att mamma
upptäckte att vi hade fått post som vi inte sett och jag har fått
paket! Troligen är det en bunt med skivor från gudmor, alltid
lika spännande då man inte vet vilka hon skickat med.
Sedan var det  ett kuvert adresserat till mig, me solo.
Öppnade det med spänning och såg att det var från finaste
Emilia!!!!
Blev så glad så glad! Ska nog ha med kortet i väskan
idag så jag får lite styrka någonstans ifrån när jag behöver den.
Fina tjejen hade skrivit så fint PLUS att hon hade glittrat till det
med fina hjärtan. Åh! Det var en bra start på dagen.

WAaah! Måste in i duschen nu, heei!


Emilia + Pow
Bilden är från Skinnarviksberget, en fin och solig vårdag i ettan.

Kommentarer
Postat av: Emil

<3

2009-01-02 @ 16:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0