Är det varmt eller kallt ute?

Jag mår helt okej. Men jag är FETT rastlös och känner mig FETT seg.
Inte så mysig kombo.

Sen så känner jag mig mest ivägen fast jag vet att jag inte är det.
Men känslan sitter där den sitter.

Undrar vad jag ska göra idag, förmodligen ingenting, det brukar bli så.
Eventuellt åker jag till pappa och är där ikväll men det har jag faktiskt
ingenting emot eftersom jag träffar honom och Catharina så sällan
numera. Hursomhelst så måste jag hem till mamma först.
Ska hämta det som måste hämtas och därefter kan jag dra
tillbaka in till stan igen. Får se hur jag gör, men nu måste jag dra
på strumpbyxorna för jag ska gå om ca 10 minuter.

Hälsn. Pow.
Ha en trevlig kväll.

Älskar min pingviniLin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0