Kärleken på min sida...

...på riktigt för en gångs skull!

Är det bara jag eller har Cameron Diaz en något irriterande röst?
Men om man bortser från den så har hon ett grymt fint leende. Sådant
är viktigt!

Såg precis "What Happens In Vegas" med henne och Ashton Kutcher.
Inte det bästa jag sett, men jag uppskattar sådana filmer då man
sitter och små-ler en och en halvtimme igenom. High-mysfaktor-five!

Åh.. suck. Har velat ringa Linus hela kvällen/natten men jag misstänker
att han sover, vilket han behöver.
Men jag vill vill vill! Saknar sönder mig här.
Undrar om jag log under filmen för att dens skull eller för tanken på Linus,
sitter nämligen fortfarande och ler.
Man skulle kunna tro att jag sovit med en galge i munnen eller något.
Om möjligheten fanns skulle jag fan kasta mig på första bästa tåg,
åka till Järna, smyga mig in till hans lilla hus och lägga mig bredvid honom,
hålla om honom och sluta ögonen för natten.
Tyvärr ser det ut att vara ganska omöjligt av flera anledningar.
Det går varken bussar eller tåg dit vid den här tiden eftersom (Haaaa!!!!
Han ringer mig NUNUUUU!!:DD)

(....)

Okej, vart var jag? Är helt lost nu.
Och mitt leende är lika stort som Camerons:D
Stackars Linus som drömmer läskigheter.
Minns jag rätt så drömde han om att han pratade i telefon
med någon som pratade engelska. Inga problem för Linus,
han typ äger det språket, men han är inte ett fan av th-ord(think, thought osv).
Olyckligtvis så förekom typ endast sådana ord i hans dröm.

(....)

Men eh.. det var väl inte det jag pratade om?
Snacka om att komma av sig!
Pratade om bristen på bilar och bussar vid den här tiden.
Sen så har vi ju givetvis den något kassa ekonomin.
Vore jag rik skulle jag ta en taxi right away!

Åh.. Jag är trött men lycklig. Och kär.








Kommentarer
Postat av: nicole

haha vilket härligt inlägg! Kram

2008-07-22 @ 01:22:52
URL: http://nicoliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0