So you wanna be a boxer?

Godmorgon.
Ska om inte alltför lång tid ta mig till jobbet och det ska bli skönt att få
det avklarat. Så ansträngande behöver det inte nödvändigtvis vara
men man blir trött hursomhelst efteråt, speciellt om man redan
är trött vilket jag råkar vara.
Vill hemskt gärna ringa Linus som alltid men jag lär nog höra
av honom inom några timmar så.. ja, nu sätts tålamodet på
prov än en gång.
Hoppas innerligt att han kan följa med till Värmland imorgon.
Det skulle verkligen vara en uppfylld önskan, så jag hoppas
han mår bättre idag. Lite liiite ialla fall.
Hoppas han kommer med till Värmland ändå:)
Där har vi farmor som också har ont 24/7 så hon har säkert något
tips till min sötnos som just nu har grymt ont i magen, vilket
han har haft i minst en vecka och säkert mer.
Detsamma gäller huvudet och där är min farmor också expert, stackarn.

Hinner inte skriva så mycket mer, måste göra mig i ordning nu.
Dagsordningen ser ungefär ut såhär skulle jag tro:

*Jobba
*Packa
*Åka till pappa

Btw: Om ni inte kommer på vilken film ni ska se, hyr/tanka då ner Bugsy Malone!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0