I would like to have shoehorn-hands

Dagen har passerat men inte har jag fått se skymten av någon Linus(<3).
Får hoppas på morgondagen istället.

Men det gick bra på jobbet. Handlade med en trevlig tant och sen sorterade jag
kundkorten på kontoret vilket tog sin tid, men det hade jag inte något emot.
Efter jobbet åkte mamma och jag till Vällingby och gick på bio. Vi såg Mama Mia!
Den var riktigt mysig och jag måste erkänna att jag till och med blev lite
stolt med tanke på musiken:)

Imorgon börjar jag klockan 11 och då är det tvätt och städ som gäller, men det
kirrar jag lätt! Tydligen ska tanten jag ska till vara lite.. hm.. bitter? Jag vet inte,
lite småsur kanske men det ska bara bli intressant. Det är roligt när man får höra
sådant och sen när man kommer så strålar de lika starkt som solen själv.
What can I say? I'm a hit! Har väl fått det från mamma:D

Ska gå och göra en(eller två) toast(s) för jag är freakin hungry! Sen ska jag fortsätta
se Seinfeld tills jag.. tröttnar? Nääh, man kan inte tröttna på Seinfeld.
Blondinbella är tydligen också ett fan av Seinfeld. Dock skrev hon fel en gång;
"Seinfeldt". Undrar om hon verkligen menade serien eller statsministern:D

Kramer: "I'd like to have shoehorn-hands"

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jobbar du på hemtjänsten? D har jag också gjort. :)

2008-07-17 @ 11:47:24
URL: http://starathena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0