Godnatt världen

Här sitter jag och gör ingenting.
Eller.. ingenting gör jag väl sannerligen inte:) Ser på Seinfeld och har precis ätit en
toast som var såå god. Annars händer det inte så mycket mer än att min
mage verkar mer hungrig än innan konsumerandet av toasten.

Planen jag ska verkställa härnäst går mest ut på att somna så jag kan vakna innan
jag ska till jobbet om x antal timmar. Börjar 13 så det är ganska lugnt och jag
ska bara jobba i två timmar. Det känns väldigt skönt faktiskt.. Ska shoppa med en
tant, och på torsdag ska jag tvätta och städa hos en annan i fyra timmar.

Det bästa med detta dygn är att Linus kommer in till stan. Känns som att det var
jättelängesedan vi sågs sist men det var inte ens 12 timmar sedan han åkte hem
till Järna. Oh boooy how I miss him<3





<pingvindansen>

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag hade också trevligt! Det där får vi göra om snart igen! Och ut med segelbåten en helg också :)

2008-07-16 @ 08:35:04
URL: http://starathena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0