Spin the wheel

Nu börjar en helt ny vecka. Den kan bli hemsk, den kan bli underbar eller något mitt emellan.
Hur det än blir så är det mycket som ska ordnas. Mamma fyller år och jag vill att hon får en fin
dag så jag ska försöka klura ut hur jag ska göra för att hon ska tycka att det är kul att bli 40.
Men tydligen tycker hon bara att det känns bra att överge siffran 39 så.. just det kommer jag
nog inte behöva tänka så mycket på.

Men sen så börjar klockan ticka högre när det gäller Arvikafestivalen. Om ungefär en vecka
ska vi vara där och tills dess måste jag jaga rätt på ett och annat. -Ska du också dit?

Har pratat med My och det skulle vara så roligt att få träffa henne men jag vet inte om jag
kommer hinna med det, och imorgon ska jag jobba i några timmar.

Nu är klockan över 02 så jag ska gå in till brorsans rum och se lite på filmen han tittar på. SEN ska jag sova.
Godnatt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: furiaceca <3<3<3

det är helt lugnt, roligt med nån som läser tyker jag bara !

Joo men så tycker jag och känner jag, så är det.

har väldigt dålig självkänsla och självförtroende...eller är det samma sak ?? :S

jaa det kan man ju göra men som du vet så är inte jag den som dricker heller... :/

2008-06-25 @ 21:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0