Don't cry for audience

"Some People Have To Be Permanently Together, Ohh Two Lovers Devoted To Eachother For Ever

Såg min älskling uppträda idag, gud vad duktig hon är! Visste att hon kunde dansa, men WOW!!
När vi sen gick där i solen, jag höll din mjuka hand, jag tror jag drunknade en stund i dina underbara ögon.
Du fyller mig med en sån vacker känsla, du ger kärlek nya innebörder!

Det är ett kraftfullt ord, men:
Jag Älskar Dig!

Kan verkligen inte förstå hur du kan vilja vara med mig, jag är inte särskilt vacker, inte alltid lätt att ha att göra med och är ganska knepig..
Men ändå är du där, lyser upp min tillvaro.
När jag mår dåligt ger du dig inte förens jag mår bra igen, du står alltid där hur jobbig jag än är.
Jag har fått en gåva som jag aldrig trodde jag skulle få, en flicka som faktiskt verkar tycka om mig, inte nån bild av mig, utan MIG, lilla Linus.

Du Gör Mig Hel

Ska försöka sova, men det enda jag kan tänka på är att få ligga där bredvid dig och hålla om dig.
Höra hur du andas, känna din värme, och dendär ovanliga känslan av att faktiskt vara omtyckt.
Jag har nog aldrig trott på att nån faktiskt tycker om mig, mer tagit det som nått ?jag hoppas det är sant men varför skulle det vara det??.
Nu är det som en dröm, en liten del av mig börjar känna att WOW det är mig hon vill vara med!!

Mitt Hjärta Slår Ett Extra Slag När Jag Tänker På Dig"

-
Det där var Linus ord. Ska givetvis ta bort dom om han vill men jag tror att det är okej, speciellt med tanke på klänningbilden jag utan problem fick ladda upp på tre olika internetsidor.
Satt i skolan då jag läste den här texten för första gången och ni kan ju gissa hur svårt jag sen hade att koncentrera mig på de olika evolutionsteorierna... Geee...
Började till och med se lite suddigt.
Ja, jag ÄR en känslig människa. Gråter lätt om jag blir rörd till exempel. Sitter inte och storgråter men någon enstaka tår kan uppenbara sig då den sakta glittrar ner för kinden.
Det är inte jobbigt att gråta då. Tvärtom. Men jag kan nog inte komma på när det känns jobbigt att gråta.
Eller jo, för vissa kan ta det som att de på något sätt har "vunnit" när de får en annan person att börja gråta, som om det på något sätt vore en svaghet.

Är det det?
NEJ.

Men jag skulle helst inte vilja anses vara "någon som gråter för vadsomhelst".
Jag är så ful när jag gråter. Men jag känner mig ful när jag skrattar också.
Men hur kul blir livet på en skala om jag endast håller mig till ett stelt leende?
Nä, det skulle inte fungera. Ska fan gråta och skratta mer än någon annan.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Powpow, du är INTE ful när du skrattar! Jag tycker jätte mycket om när du skrattar :D

Plus, du verkar ha hittat en fin pöjk! ;)

2008-06-03 @ 23:45:35
Postat av: Louise

Det är inte känsligt att bli tårögd för det där(!) jag blev det med och jag tror att det betyder lite mer för dig än mig (:

2008-06-10 @ 23:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0