Hello Hangover!

Kom ganska precis hem från nattbussen fylld med spyor. Det luktade inte gott kan jag ju säga..
Linus sover vilket bara är bra. När han vaknar om x antal timmar
kommer dagen välkomna honom med en fet baksmälla.
Själv drack jag knappt.. Två shots blev det då jag blev desperat efter en stämningsförhöjare av något slag.
Eller en form av hjälp eftersom jag inte vågade dansa annars.
Men ja.. det jag drack började på A (minns inte namnet) Abs-något(?) och var typ 70%-igt.
Det brände till i halsen men smakade helt okej vilket kan vara väldigt farligt när jag tänker efter.
Ska nog inte köpa mig en sådan:)

Wellz. Är förbannat trött och ska åtgärda det nu.
Hoppas ni hade en kul kväll!
Godnatt/ ZzzzZz-POWz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0