Idag hamnade jag fel

Jag känner mig som världens tråkigaste person.
Är trött och orkar ingenting. Och idag är det midsommar.
Idag ska man supa, skratta, bidra med sitt sociala jag, vara
och ha jätteroligt. För det är midsommar som är en mycket
speciell dag.

Det ösregnar därute. Välkommen till den svenska midsommaren.

Jag är ASTRÖTT och ångrar att jag inte dragit i mig en o annan nubbe.
(Då skulle jag passat in i mallen för den ultimata midsommarpersonen).
...Men men.. snart ska vi ut. Vi ska träffa några vänner i Tullinge och
vända stället upp och ner. Det kan bli jättekul för de vi ska träffa
är hur fina som helst, jag måste bara skärpa till mig lite först.
Måste kliva ur mitt gråa humör och måla mig i alla regnbågens färger
så blir det förmodligen bättre.
Ska börja med att byta om till Aladdinbyxorna. De är bäst.

Hoppas ni har en fin midsommar!
Även om jag har varit med underbara människor,
ätit och druckit gott så kan min mest bara bli bättre och det kan den mycket väl
bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0