Längtan

Jag längtar så himla mycket.

*Jag längtar efter min pappa. Han har varit i Schweiz för länge nu. Men nu när EM
äntligen är över så lär han komma tillbaka hem hyfsat snart. Det finns dock risk för
att han drar iväg igen på ett annat jobb. OS i Kina. Hoppas iiiinte.
Vet att han skulle vilja det så delvis tycker jag att han ska få åka dit.
Men samtidigt så är saknaden så stor att jag hellre vill ha honom hemma, även om
vi inte kommer ses precis varje dag.
+ att jag är för bojkottande av OS i Kina. Anser att mänskliga rättigheterna bör
gå före de löjliga tävlingarna om guldmedaljerna.

Fick ett sms av pappa häromdagen som fick mig att börja gråta.
"älskade paulita,ha det jättetrevlig med mami,arvikaåvärmland.
ring om det e något.älskar er, saknar er något oerhört mycket!kram papi"

Haha, kunde verkligen se framför mig hur pappa fokuserat sitter med sin halvtrasiga
mobil. Kom hem nu!

*Jag längtar efter Linus. Då och då under nattens gång har jag känt hur det har
sugit till i magen och det har inte varit svårt att lista ut varför.
Hade verkligen ställt mig in på att han skulle vara här nu.
Jaja, imorgon, eller.. idag ska vi ses. Kanske är vi med varandra inom 12 timmar
till och med. Jag hoppas.

*Jag längtar till Arvikafestivalen. Yup. Linus och jag kommer ha massa kul
 och oh boy vad jag ska dansa! Det ska nästan bli roligast, var så längesedan
 jag fick utlopp för min energi på det sättet(det roligaste sättet).

Kommentarer
Postat av: camilla

Va jobbigt o ha din pappa så långt borta =/

2008-06-30 @ 09:50:40
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/
Postat av: camilla

svar: hehe ja :)

2008-06-30 @ 12:04:06
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Du är dagens vinnare i min layout tävling. Släng gärna ett mail till

adressen nedan, så kan vi diskutera hur du vill ha din layout! :)



[email protected]

2008-06-30 @ 18:32:51
URL: http://lindasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0