N O E N E R G Y

Istället för att äta frukost spelade jag text express(beroendeframkallande som fan).
Sen när jag tagit mig till Högalidsgatan för att sedan försöka hitta gatan jag skulle till så
blev jag förvånad över hur ingen kunde sitt söder. Det var inte förrän jag kom till en tobaksaffär
där det satt tre gubbar som spelade på typ.. hästar. De visste exakt. Tack till söderfarbröderna!
By the way så bor jag på söder hos min pappa men hittar inte direkt någonvart jag heller, så
jag ska inte klaga på de andra som också verkar avsakna lokalsinne.

Tillslut kom jag fram. Jag var helt slut, hade inga krafter kvar.. inte hade jag tänkt på att
jag skulle komma att behöva några. Men ja.. nästa gång ska jag äta något innan, för den där
kartongen alltså.. FYFAN vad tung den var. Lite skrattretande med tanke på hur liten den var
och att innehållet bestod av små papper som lätt skulle kastas omkring av en sval
sommarbris. Men det klart, de var ju tusentals i antal så tillsammans vägde de ju en hel del.
Hittade dextrosol i väskan men de hjälpte inte ett dugg.
Tog en paus i nästan varenda trappa jag hittade och förresten så bör det finnas fler bänkar
i stan!

Hursomhelst whatsoever så ska jag försöka hitta på något att äta snarast.
Tänkte koka lite pasta och improvisera någon tomatsås att ha till. Finns parmesanost hemma
så det blir perfekt.
Tydligen spelar Italien och Frankrike idag. Det måste jag se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0