Snart bär det av!

Här kämpar vi på som tusan! Packar ner allt möjligt som mat, sol/mygg-skydd
och allt möjligt. Jag kommer ha med mig onaturligt mycket kläder men det ska
jag banne mig ha också!

Imorgon bär det av till Arvika och det ska bli grymt kul!

Snart ska håret färgas om (svart givetvis, känns numera som den naturliga
hårfärgen) lagom till morgondagens avfärd. Linus kommer hjälpa mig snäll
som han är. Vi har tagit ungefär tusen pauser och bland annat lyssnat
på "Hatten är din" på youtube, kul som fan!
Så.. nu ska jag återgå till allt fixande!

Kom-ihåg-lapp till mig: batterier till mp3:n!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är dagens vinnare i min layout tävling. Släng gärna ett mail till

adressen nedan, så kan vi diskutera hur du vill ha din layout! :)



[email protected]

2008-07-02 @ 13:37:58
URL: http://lindasara.blogg.se/
Postat av: ?

Hoppas ni har det kul därborta!

2008-07-13 @ 02:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0