Livet ska inte vara lätt

Ibland är det så svårt.
Det kan vara väldigt frustrerande att inte veta vad man ska ta sig till i olika situationer.
Jag är en person som vill att alla ska må bra, oavsett om jag känner dem eller inte.
Men naturligtvis betyder det med för mig att se vänner och familj må bra. Det är
annorlunda då ialla fall, för det påverkar även hur man själv mår.

Jag vill göra din dag. Jag vill att när du sluter ögonen för natten ska kunna tänka "Det här har varit den
bästa dagen på länge".
Ge mig receptet bara. Jag fixar det och det tusen gånger om och om igen.

Kommentarer
Postat av: furiaceca

hehe jo jag vet...synd, men ryssarna spelar bra tydligen !



jomen först så när han föddes var han jättestor och då var det en kille men sen såg mamma inga kulor och då blev det en kille men sen upptäckte hon dom igen :)



jag har sparat en annan blogg som du skriver men den ahr du inte skrivet på i evigheter !

2008-06-22 @ 16:58:36
URL: http://jasmineaxelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0