Watch your back


Jag är så sjukt hungrig just nu.
Försov mig idag. Igen. Det innebar att jag var tvungen att göra mig i ordning på en mycket kort tid för att sedan ta mig till skolan så snabbt som möjligt.
När jag kom dit åt jag en banan men det är allt jag låtit min mage kalasa på idag hittills.

Treorna sprang ut idag, lite senare än alla andra men det beror på att vi började så sent i höstas vilket man då gladde sig åt big time. Kort därefter drog tjejerna, ingen hade tålamod att stanna kvar så mycket längre..
Jag försökte stressa klart en laborationsrapport för att hänga på dem men när de drog så gav jag upp och tog det lite lugnare istället. Nu är jag ialla fall klar och det känns väldigt bra för min mentala hälsa..
Är fortfarande i skolan men ska alldeles strax gå härifrån.

Mest av allt vill jag åka till min Linus men jag har tvättstuga klockan sju ikväll så naa-a, that's not gonna happen..
Men jag VILL, mer än något annat, speciellt mer än att tvätta.
Imorgon ska vi ses ialla fall. Vi ska festa hos Amelie efter avslutningen och det kommer nog bli väldigt roligt!
Kommer vara några tjejer från klassen och Linus men han har nog inga problem med att vara i centrum bland dem.. han har ju mig som bodyguard:)

Kommentarer
Postat av: Sarah

det låter fint! :) dessutom är du så himla söt

2008-06-15 @ 15:02:59
URL: http://lostdetective.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0