Håll för mina öron så jag kan äta choklad

Jag har ont i min rygg.
Punkt.

Annars då? Jo, det är helt okej. Tror jag.
Snart har ännu en dag passerat och det känns helt okej men tanke på
att jag inte bara har suttit hemma och stirrat in i väggen.
Vaknade vid 13 och följde med Linus till tandläkaren. Efter det gick vi till
McDonald's där jag råkade köpa den äckligaste hamburgaren.
Superkul att kasta pengar omkring sig på det sättet. Eller något.
Har egentligen inte råd att köpa någonting alls nämligen men ibland
känner jag för att trotsa just det och bjuda mig själv på någonting.
Tyvärr beställde jag en BigTasty-meny. Menade ju McFeast.
Men jag lever.
Fotade lite fåglar och så vilket fick mitt humör att klättra upp lite på stegen.

Sen åkte vi tillbaka till Järna och NU ser jag på matchen, Sverige-Ryssland.
Vågar inte titta så noga just nu för jag blir så nervös och måste hålla
för öronen. Vet inte riktigt varför, inte intresserad av fotboll egentligen.
Hoppas de tar igen det där målet nu. Kom igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0