Tack och godnatt

Saknar ett visst pollenoffer.
Men det gick bra på dansuppvisningen! Publiken var lite väl långt borta bara..
Annars gick det helt okej, men det var så otroligt varmt.. Nu får det ta och regna tycker jag vilket det tydligen ska göra på måndag enligt DN.se.

Well well.. nu ska jag gå och vara lite social med mormor och dom.
Vi är hos henne och Gunnar på Värmdö och mamma har fått jättefina presenter (hon fyller 40 den 27/6).
Bland annat 10.000 till höstens höjdpunkt. Då ska vi till London:) När jag väl är där måste jag hitta en person som jag aldrig tidigare har träffat men som jag har ärvt mina bruna ögon av.

Kommentarer
Postat av: anna 'pannapäronpung' lengdén

VEM DÅ?? :) Sounds very exciting!

10 lax x) Jeeeses! va bra! och roligt!

puss knasbanan

2008-06-12 @ 18:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0