It's aaaall good baby



Snart är det sommarlov! Nästan klar med allt jag behöver bli klar med och
det är så skönt! Har inte så mycket planerat för detta lov. Men några saker
är inskrivna i kalendern. Arvikafestivalen till exempel.
Linus och jag ska åka dit på något sätt. Kanske får vi åka med några i
deras bil eller så får vi skrapa ihop varsin sista minuten-biljett dit med tåget.
När vi sen kommer fram så är det enda vi behöver göra att hämta ut våra
presspass, som vi får gratis.
Då vi har fått passen får vi gå backstage och till scendikena... Det kommer
bli sjukt kul men det bästa av allt är att Linus och jag åker tillsammans!
När festivalen är över kommer förmodligen farfar och hämtar upp oss
och tar oss till sommarstället i Munkerud vilket betyder en gratis resa från
Arvika. Sweeet.
Väl i Munkerud så får vi hoppas på fint väder så man kan..ja.. ta det lugnt
och få lite färg på näsan.

Ska försöka jobba då tillfälle ges inom hemtjänsten så man har något att
leva på under dessa månader. Men annars ska jag försöka vara med min
Linus så mycket som möjligt!

Kommer bli en lugn och skön sommar i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0