You really got a hold on me


Den här helgen har varit den perfekta inledningen av sommarlovet.
Linus kom i fredags och åkte tillbaka till Järna för några timmar sedan.
Vi har inte gjort så mycket alls men det har bara varit avkopplande och
skönt. Vi såg Sverige - Spanien a la EM med mamma, Leopold och Jocke
vilket var trevligt men ack så nervöst. I våra knän hade vi mat från grillen
och vid sidan om skålar med chips och godis samt glas med läsk, det
kunde inte bli så mycket bättre:)
Lite senare på kvällen eller.. mycket senare så såg vi Die Hard 4 som vi
följde upp med White Chicks. När sista repliken hade sagts och eftertexterna
började rulla var klockan 5 för att vara ganska så exakt och det var dags för
att sova.
När vi vaknade berättade Linus att han drömt om att han skulle bli satt i
fängelse eller vad det var. I min dröm hade jag sjungit för full hals.

Har nu laddat ner Free Jimmy som är en riktigt bra animerad film (se den!)
som Linus och jag ska nästa gång vi ses vilket förhoppningsvis blir mycket
mycket snart!<3
Men NU ska jag gå och äta frukost/lunch/middag. SHU!


The Zombies - You Really Got A Hold On Me: http://youtube.com/watch?v=LUiPbA0JWrE&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0