Varför bryr jag mig?

Förstår inte varför jag envisas med att se dessa fotbollsmatcher!
Jag sitter bara och får panik medan jag håller både andan och öron.
Ändå så måste jag.. Why why why... I don't know...

Just nu spelar Italien och Spanien och jag hejar på Italien. Har inte riktigt svaret
på varför jag gör det heller men jag tror att jag är präglad av Jasses alla
fotbollströjor och inspelade matcher. Det var därför jag började heja på DIF
för längesedan också, i typ tvåan.

Nu ska jag förbereda mig mentalt inför straffarna. Undrar vilka som vinner!


Edit; Svar: Spanien. Grattis!

Kommentarer
Postat av: furiaceca <3<3<3

haha jaa jo, han är underbar...



hm när skulle de vara då ? vilken dag ?

som du vet är ja väldigt upptagen med fotbollen, väldigt mycket och pank btw på mobil och i plånboken !!!

2008-06-25 @ 21:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0