...Where trouble melt like lemondrops

När du är hos mig, var vi än är.. då känns resten av världen så långt borta. Du lyckas blåsa bort alla bekymmer och ersätter dem med din kärlek som är så stark.


Kommer aldrig kunna tacka dig nog för det du gör för mig. Men.. det är väl inte meningen att man ska tacka varandra jämt och ständigt för att man passar så bra ihop. Då kanske den andra tröttnar? Vill inte att det vi har ska framstå som något slags välgörenhetsprojekt, för det är inte det det handlar om.
Det handlar om oss, dig och mig och det handlar om att vi ger varandra kärlek värd mer än allting i hela världen.
Men som sagt, vill inte sätta en prislapp på oss.. Det jag försöker säga än en gång är att jag älskar dig Linus.


Inte så svårt att klura ut vad fröken tänker på!


Kommentarer
Postat av: Linus

Jag är så oootroligt kär i dig baby!!

Just nu sitter du på tuben in till stan, hoppas du har tid att komma förbi sen så ska vi spela Tekken3 helan natten haha :D



Puss

2008-06-17 @ 12:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0