Ibland

Idag är jag väldigt trött.
Skulle egentligen inte somna så sent igår men.. varför bryta en gammal vana?
Klockan slog runt ca 02:00 när jag klev in i drömmarnas värld skulle jag tro.
Satt nämligen i min säng och skrev ett fyra sidor långt brev till en viss någon.

Vi hade tjaffsat och jag "avbröt" det eftersom jag kände att tårarna vann över orden.
Gick och la mig i rummet som jag delar med mina två syskon, såg Ocean's eleven,
och påbörjade därefter ett brev som tog slut efter fyra sidor.
Jag är väl inte så bra på att skriva men jag känner ändå att jag har lättare att
uttrycka mig på det sättet.
Pratade med Linus ett tag också och jag grät av lycka när han pratade på om
lite allt möjligt, bland annat hur hans kompis viker sina t-shirts (han viker
dom jättesnabbt till trekanter och när de ligger i en hög så ser de ut som en fyrkant).
Han sa även andra saker som lyfte stenar från hjärtat och oj oj, ni kan inte ana
hur mycket jag saknar honom. Inte ens Jag kan ana.

Han borde få pris, min fina Linus<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0