Jag har det väldigt bra ändå..

När jag vandrade till Urkraft igår, visste inte då att det var stängt, så lyste solen och vinden var sådär sval och mild. Den kombinationen fick mig att komma fram till att jag inte får glömma hur bra jag har det.

Jag har min familj. Min familj som jag älskar så otroligt mycket.

Sen så har jag Linus, en person som jag verkligen håller av och vill vara med hela tiden och saknar så fort jag inte är nära. Älska är ett väldigt starkt ord men det spelar ingen roll för jag älskar honom så.

Förutom att jag har haft turen att få så fina personer i mitt liv så går jag i världens bästa skola(^^) där vi får den godaste maten och lektioner av grymt engagerade lärare.

Jag har vänner som jag aldrig vill förlora, jag har ett eget rum, -med TAK. Jag menar.. Wow:)

Gårdagens insikt no.1!

MEN, det var något jag saknade (och saknar). Ett par hörlurar. Jag hade ingen musik.. Har en mp3, men inga fungerande hörlurar.


Så.. har du ett par hörlurar över som du vill låna ut eller kanske till och med donera till fröken P så hör av dig!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0