Life's great today!

Solen skiner därute, det är underbart och lite utav en överraskning för jag trodde det skulle bli regnigt och kyligt ungefär. När jag kommer hem ska Linus och jag baka en paj med blåbär och hallon. MUMS säger jag och mums tänker du!
Har fortfarande en hel del att ta igen när det kommer till skolan men jag börjar ta igen mer och mer vilket känns bra. Tror det gick ganska bra på spanskaprovet idag dessutom och jag hade inte direkt pluggat.
Det var inte förrän på tunnelbanan påväg till skolan som jag slog upp boken och försökte få lite koll.
Natten innan när vi skulle se film så tänkte jag plugga samtidigt men det var som ni kan förstå ett omöjligt uppdrag på grund av den anledning jag tidigare nämnt!

Men men! Nu ska jag koncentrera mig på att komma på vad jag ska skriva om i min utredande text i projektarbetet.
Och med den krångliga meningen tackar jag för mig, adjööken fröken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0