M.O.V.E

Jag är just nu en väldigt trött människa så jag ska alldeles strax gå och lägga mig.
Är helt slut i kroppen efter allt dansande idag. Hade egen lektion på idrotten i skolan då jag lärde ut början av en koreografi som jag verkligen gillar. Min klass (^^) var urduktiga måste jag säga. Den dansen är inte lätt om man varken sett eller testat den innan för det går så snabbt! Det var roligt.
Sen hade jag danslektion senare på kvällen. Var inte riktigt i form kände jag.. känner mig lite förkyld.
Hoppas det är något som försvinner direkt.

Ska se det här klippet en gång till innan jag går och lägger mig : http://www.youtube.com/watch?v=6W_fObgNxUE&NR=1
Just när Robert får uppmaningen att vara en superflummig konstnär så går det inte att sluta skratta. Haha, han är duktig som fan den snubben alltså!

Om det skulle uppkomma en undran kring rubriken så är det namnet på dansgruppen jag är med i.
Vi är rätt duktiga ändå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0