Pluggapluggaplugga

Äntligen har jag lyckats få någonting gjort! Jag känner mig ganska så stolt över mig själv faktiskt, det är bra.
Nu kan jag kryssa två jobbiga grejer från listan! Men jag har dock mycket kvar att göra..
But still! Duktig för att inte ha ätit något vettigare än lite chipssmulor idag.
Ska strax återgå till mitt rum där laptopen ligger i min säng..
Har dragit ur nätverkskabeln så jag inte kommer åt internet där, mycket smart av fröken!

Linus har ringt några gånger idag och det är alltid lika mysigt att prata med honom kan jag lova!
Han drömde att han åt pizza och när han vaknade sa hans pappa att de skulle beställa hem, my god.
Jag vill drömma om att jag vinner en miljon och sen köpa den vinnarlotten när jag någon gång äger 25 kronor.
Sounds like a plan!
Linus har läst en massa på wikipedia och vi kom fram till att han kan BLI wikipedia.
Framtidplaner är bra att ha.

Men men.. nu ska jag återgå till arbetet!:)

Kommentarer
Postat av: Sarah

hur kan jag ha missat dethär? jag är ju helt borta! fintfintfint och jag längtar efter fler foton!

2008-05-18 @ 18:37:06
URL: http://lostdetective.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0