Schlagernörd? Jag?

Det ska bli en spännande dag idag.
Om någon timme ska mamma, Leopold, Linus och jag ta tåget härifrån och bege oss ut mot Rimbo.
Varför? Jo, för det är trädgårds"fest" hos min mamma pappa. Biologiskt sätt morfar alltså men han har inte varit så involverad i mitt liv så han är därför kallad mammas pappa. Eller Arne Anka. Det ska bli intressant för dit kommer massa släktingar jag inte har några minnen utav och knappt vet vilka de är. Så de kommer vara lika främmande för mig och brorsan som för Linus.

Hur kul det än kan tänkas bli så ska vi åka hem så vi absolut inte kan missa Eurovision Song Contest.
Viktigt viktigt och självklart ska jag dokumentera alltsammans som de senaste åren. Om datorn inte strejkar, vilket den har gjort tidigare så jag inte har haft möjligheten att dokumentera delfinalerna.
Men denna kväll är ju den största, speciellt med tanke på att Perrelli tog sig igenom kvalomgången.
Jag håller tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0